پس از انتخاب کلید عضویت در انتهای صفحه جدیدی که باز خواهد شد، اطلاعات خود را تکمیل و عضویت خود را تایید نمایید
درباره وب سايت
مرجع آموزش زمین شناسی، سنجش از دور، معدن و عمران
جامع ترین و معتبرترین آموزش برای نرم افزار های زمین شناسی، مهندسی معدن، ژئومکانیک (مکانیک سنگ و ژئوتکنیک)، عمران (خاک و پی)
............................................
رزومه مدرسان:دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا رشته های مهندسی معدن و عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک) تهران
جهت آموزش حضوری و غیر حضوری (آنلاین و تهیه فیلم آموزشی) نرم افزار ها با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید............................................
09157330367-09381295869 اسمعیلی-مدیریت وبسایت........ ................................................ در صورتی که موفق نشدید با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید از طربق ایمیل زیر نیز می توانید در خواست خودتان را مطرح نمایید.......................................
raminesmaeili68@gmail.com
...................این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است و تمامی محصولات و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد. همچنین فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
تعیین پارامترهای دینامیکی انواع خاک ماسه ای با استفاده از مدل سختی موج فعال شده (Wak Test)
خلاصه باتوجه به اینکه در بیشتر موارد تراکم دینامیکی در محیط شهری و نزدیک ساختمان ها انجام می گیرد، لذا محاسبه فاصله ایمن از محل اصابت ضربهامری لازم و ضروری می باشد. باتوجه به این که محاسبه فاصله ایمن از روش های آزمایشگاهی بسیار زمان بر و پرهزینه می باشد و ازطرف دیگردقت آن کم است، لذا با استفاده از روش های عددی بطور دقیق تر و با هزینه های بسیار کمتر قبل از انجام تراکم دینامیکی درمحل، می توان فاصلهایمن از محل اصابت ضربه را بهدست آورد. در این تحقیق با مدل سازی عددی دستگاه ضربه زن سبک در نرم افزار آباکوس بیشینه ی سرعت رابرای نقاطی که در حد فاصل محل اصابت ضربه تا سازه موردنظر هستند به دست آورده و نمودار بیشینه ی سرعت ذره برحسب فاصله را رسممی کنیم. درگام دوم بیشینه ی سرعت مجاز )طبق معیارهای تجربی( را روی نمودار مشخص کرده و محل برخورد خط ومنحنی را مشخص می کنیم.در گام سوم با توجه به این که سرعت در نزدیک سازه باید کمتر از سرعت مجاز باشد لذا با مشخص کردن فاصله متناسب با سرعت مجاز، مرز بینمحدوده خطرناک و ایمن بدست می آید. در نتیجه فاصله ایمن تا، لوله ها و خطوط برق تعیین می شود.
بلافاصله پس از پرداخت هزینه لینک دانلود توسط سیستم فعال و در اختیار شما قرار می گیرد و یک کد رهگیری جهت پیگیری احتمالی درخواست، به شما داده می شود. همچنین بعد از چند ثانیه به صفحه مورد نظر جهت دریافت مقاله انتقال داده خواهید شد.
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است و تمامی محصولات و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد همچنین فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.